CUM SE FACE PRIMA CONECTARE LA INTERNET BANKING ?
Pentru a beneficia de serviciile bancare la distanță oferite de INTERNET BANKING trebuie să depuneți o CERERE DE ABONARE la sucursala centrală MAIB , după care va fi necesar să parcurgeți procedura de înregistrare (logare).
- Intrați pe adresa site-ului oficial MAIB (maib.md )
- Tastați butonul MAIB ONLINE , selectați iconița INTERNET BANKING și tastați butonul PERSOANE FIZICE (poza 1).
- Tastați butonul ÎNREGISTRARE și veți fi direcționat la pagina de înregistrare. Introduceți detaliile care sunt solicitate. ( poza 2 și 3).
- După completarea tuturor datelor solicitate tastați butonul TRANSMITE.
- După transmiterea datelor veți primi o PAROLĂ de unică folosință prin sms sau prin e-mail. Introduceți parola de unică folosință în rubrica ” SPECIFICAȚI PAROLA DE UNICĂ FOLOSINȚĂ”.
- În rubrica PAROLĂ NOUĂ introduceți o parolă de logare, pe care o veți utiliza ulterior la autentificarea în sistem.
Parola de logare trebuie să conțină:
a) Lungime minim de 8 caracter (maxim 24 caractere); b) Cel puțin o literă mică, o literă mare și un caracter numeric.
CUM SE ACHITĂ FACTURA DE APĂ ȘI CANALIZARE ?
- După ce ați trecut procedura de logare este necesar să tastați iconița ”MENIU” după care ”TRANSFER DE FONDURI” (poza 4).
- Tastăm „TRANSFER CĂTRE PĂRȚI TERȚE-MDL” și introduceți detaliile solicitate. (poza 5).
- Cont plătitor IBAN - tastați pe pe semnul din partea dreaptă pentru a alege cardul de pe care veți face tranzacția.
- IBAN beneficiar – dacă efectuați achitarea prima dată, tastați butonul ” CREAZĂ BENEFICIAR” iar la cea de a doua achitare veți selecta beneficiarul accesând semnul din partea dreaptă. (poza 6 ).
- La rubrica ”CREARE BENEFICIAR” veți introduce următoarele date:
IBAN Beneficiar - MD10VI222400007100235MDL
Nume – Regia Apă Canal – Orhei
Cond Fiscal – 1002606000595
Cod Bancă – VICBMD2X
Denumire Bancă – B.C. ”VICTORIABANK” S.A.
Denumirea Plății – Achitarea serviciilor de apă și canalizare cont: (introduceți cont client din 6 cifre, Numele Prenumele și adresa utilizatorului de pe bonul de plată (poza7 )
Tastați butonul ”VALIDEAZĂ/ TRANSMITE” unde veți fi redirecționat înapoi la pagina ”TRANSFER CĂTRE PĂRȚI TERȚE” pentru a îndeplini următoarele detalii. (poza 8).
6. Suma MDL – introduceți suma de pe bonul de plată .
7. Tip Transfer- Bifați ”NORMAL” și ”IMEDIAT” după care tastași butonul ” TRANSMITE” ( poza 9 ).
8. La rubrica ”DETALII TRANSFER DE FONDURI” verificați datele introduse după care tastați butonul ”CONTINUARE” ( poza 10 ).
9. După transmiterea datelor veți primi o PAROLĂ de unică folosință prin sms sau prin e-mail. Introduceți parola de unică folosință în rubrica ” INTRODUCEȚI PAROLA DE UNICĂ FOLOSINȚĂ” și tastași butonul ”TRANSMITE” pentru a finisa procedura de achitare. ( poza 11 ).
Pentru a descărca șablonul în întregime dă clik aici Descarcă PDF